Scent marketing

Aromatizacijski marketing je više od samog raspršivanja ugodnog mirisa po prostoriji. To je umjetnost spajanja identiteta branda tvrtke, marketinških poruka i ciljane publike s mirisom koji naglašava sve navedene aspekte branda.
Aromatizacijski marketing može postati visoko učinkovit u okruženjima u kojima postoji senzorni stimulans, poput rasvjete, zvuka i luksuznog interijera, omogućujući brandovima da uspostave dugotrajnu emocionalnu povezanost s potrošačima.

Aromakologija

Aromakologija je studija istraživanja utjecaja mirisa na ljudsko ponašanje te istražuje odnos između osjećaja i emocija poput opuštenosti, uzbuđenosti, senzualnosti, sreće i dobrobiti koje potiču miris stimulirajući olfaktorne puteve u mozgu, a u prvom redu limbički sustav.
Aromakologija je dovela do aromaterapije koja se može odrediti kao umjetnost i znanost korištenja prirodno dobivenih aromatskih esencija iz biljaka radi uravnoteženja, harmonizacije i poticanja zdravlja tijela, uma i duha. Upotreba arome za naglašavanje osjećaja dobrobiti može se pronaći i tisućama godina unazad. Čak i špiljske slike iz 18,000 pr.Kr. u Lascauxu, Francuskoj prikazuju spaljivanje aromatskih biljaka, a smatra se da su se upotrebljavale za otjerivanje zlih duhova.
Osjet mirisa je često podcijenjen, ali se ne može zanemariti. Ugodno aromatizirana prostorija ima snažan utjecaj na to kako se osjećamo, kako se ponašamo i kako razmišljamo. Stoga utječe na promjenu našeg raspoloženja.
Danas je potvrđeno da miris ugodne arome ima pozitivan utjecaj na naše ponašanje kao kupca. Na primjer muzika i boje utječu na osjet sluha i vida te se koriste u svim trgovačkim prodavaonicama radi povećanja prodaje.
S druge strane, iako se to godinama zanemarivalo, miris pozitivno utječe na kupca stimulirajući njegov osjet njuha. Štoviše, kao što je pokazalo naše višegodišnje iskustvo, određeni mirisi mogu potaknuti kupčevu potrebu da kupuje ili pojede više kao i da se više opusti.

Spring Air® je specijaliziran po pitanju utjecaja mirisa na određena područja, a posebice koji mirisi imaju najbolji utjecaj u trgovačkim prodavaonicama te u svim drugim prostorima. Posljednja istraživanja, koja su proučavala utjecaj mirisa na raspoloženje osobe, dokazala su da takvi mirisi izravno utječu na podsvijest klijenta, budeći mu uspomene, osjet njuha i osjećaje. Kao posljedica navedenog klijenti se duže zadržavaju u prodajnom prostoru. Istovremeno miris potiče osjećaj povjerenja, sigurnosti i poznatog u prostoru.

Mirisi

PRETVORITE SVOJ PROSTOR U OSVJEŽEN, ELEGANTAN I UGODAN AMBIJENT

Nudimo Vam jedinstvenu kolekciju aroma visoke kvalitete SPRING AIR. Široka paleta različitih mirisa i dugogodišnje iskustvo omogućuje nam da izvršimo profesionalnu aromatizaciju prostora i objekata s obzirom na vrstu poslovanja te Vaš osobni ukus.

IZABERITE AROMU ZA VAŠ PROSTOR

Preko 40 aroma u 8 linija mirisa:


Više detalja o mirisima pogledajte na sljedećem linku.


Ponuda mirisa SpringAir

Kontakt

Za dodatne upite kontaktirajte nas telefonom ili e-mailom

Zlatni Ocean j.d.o.o.

Generalni zastupnik i distributer za Hrvatsku

Zagreb, Varaždin i okolica

Mobitel: +385 91 472 3831

Mobitel: +385 91 519 4645

Email: zlatniocean@yahoo.com